Wednesday 4 March 2015

Witam na moim blogu!

  4 marca 2015 


INTRODUCTION 


Powyższa data będzie dniem urodzin mojego blogu. 
Nigdy wcześniej nie blogowałam, więc nie bardzo wiem od czego powinnam zacząć
Pewnie od przedstawienia siebie....

A więc....
Imię nieważne, możecie zwracać się do mnie Laszko, czyli Polko.  Ponoć Lach (Laszka, to forma żeńska) to najstarsza nazwa mieszkańców naszego kraju, zapisana i używana przede wszystkim przez  naszych wschodnich sąsiadów. Akurat tak się składa, że moja ulubiona epoka historyczna to Polska Piastów. Ponadto losy rzuciły mnie za granicę, tak więc tym pseudonimem chciałam  zaakcentować swoje polskie pochodzenie.
 A tytuł bloga? Planowałam  3 x C, czyli Communication (komunikacja), Cooperation (współpraca) i Culture Exchange (wymiana kulturalna).
To trzecie C - dla mnie najważniejsze i najciekawsze, bo temu ma służyć komunikacja i współpraca, abyśmy wymieniali swoje doświadczenia związane z kulturą. Konkretnie, np  zwyczaje, obyczaje, zachowania, język ciała i inne ciekawostki zaobserwowane w różnych krajach, czy to podczas pobytu tamże, czy też podczas współpracy z ludźmi stamtąd pochodzącymi.
Choć nadal  zapraszam wszystkich do komentowania i porównywania swoich doświadczeń z moimi, stwierdziłam, że tytuł bloga zmienię na Moja Grecja. 

Zdecydowałam bowiem, że przede wszystkim będę opisywać Grecję, w której mieszkam  od ponad 15 lat.

  ZAPRASZAM DO CZYTANIA!!!

PS. Zdjęcie przedstawia widok z góry Hymet na Ateny (część Aten!).




No comments:

Post a Comment