Saturday 12 March 2016

Czy nadaję się na blogerkę?

Zastanawiam się, czy nadaję się na blogerkę. Znowu minęło wiele czasu, zanim do bloga powróciłam. A prawdziwy bloger powinien pisać ciągle, systematycznie. Może nie codziennie, ale przynajmniej raz na dwa tygodnie, miesiąc, a nie kilka miesięcy, jak ja w tej chwili.
Żebym jeszcze nie miała o czym pisać...
Mam, tylko ... trzeba siąść i wybrać temat.
A ja ciągle mam coś innego na tapecie.  Zachłysnęłam się kursami internetowymi, niekiedy robię nawet kilka w ciągu tygodnia. Tutaj pilnie staram się wywiązywać z zadań.
 Ale jest to też moja pasja - poznawanie nowych ciekawych narzędzi i aplikacji. Staram się wykorzystać to w mojej pracy nauczycielskiej.  Tyle ich już jednak  poznałam, że  jak mam coś zrobić, to długo się zastanawiam, której aplikacji użyć.  Chyba wypadałoby je jakoś uporządkować - wypisać wszystkie, łącznie z ich plusami i minusami. Ale na to też trzeba znaleźć czas.
Nic, dorzucę to do mojej listy rzeczy do zrobienia,  czyli "to-do list".
 Mam nadzieję, że kiedyś się z tej listy wywiążę.
 Ciekawa jestem, czy i Wy macie takie problemy, czy to ja jestem taka niezorganizowana?
A może moglibyście mi coś poradzić?

No comments:

Post a Comment